۹ پاسخ

ایرانا خیلی قشنگه

وندا اسم دختر منه و تو زبانای مختلف تلفظ میشه

هردو خیلی قشنگند مخصوصا ایرانا

وندا شبک تره و تلفظ قشنگ تر و کوتاه تری داره

ایرانا قشنگه

سلیقه ایه ولی بیشتر دنبال اسم باش

ایرانا قشنگتره

ماندانا

میترا😁

سوال های مرتبط

مامان ماهی چوکولو 💙 مامان ماهی چوکولو 💙 هفته سی‌ویکم بارداری