۱۰ پاسخ

منم ۲۹ هفته م ولی ان تی زده ۲ فروردین

سلام به روی ماهت
۹فروردین نمیشهههه😁😂
منم ان تی زده ۹فروردین
ولی دکترم گفت برای اسفندخودتواماده کن
طبیعی هم هستم

منم ۷فروردین

عزیزم سنو اخرتون رفتین بچه چند کیلو هس

من هم تاریخ انتی و انومالیم ۱۶ فروردین

منم با تاریخ پریودیم ۹ فروردین،انتی ۱۲ فروردین

منم تاریخ ان تیم ۱۱فروردین انومالی ۹فروردین

اخه ۹ فروردین تولد منه 😅

9فروردین میشی چند هفته؟

طبیعی یا سزارین؟

سوال های مرتبط