۱۱ پاسخ

با نامه دکتر بیمارستان قبول می‌کنه یا اینه نامه روانشناس هم لازمه؟

نه بابا تو این هفته نمیدن

من ۳۵ گرفتم

دکترت چقدر زیر میزی گرفت خواهر

می‌خوام ولی دکترم هنوز نامه نداده عزیزم

زوده خیلی

طبیعی زور ورداب

من هفته پیش تازه زیرمیزی دادم‌وگرفتمش
ولی معمولا بالای۳۴ هفته میدن

از کجا میگیری

ب من که تو 7 ماه داد نامه رو

فکر کنم ۳۴ هفته زوده

سوال های مرتبط

مامان دلوین💜🫠 مامان دلوین💜🫠 ۵ ماهگی
مامان محمد ماهان🐣💙 مامان محمد ماهان🐣💙 هفته سی‌ودوم بارداری