نامه سزارین چند هفتگی میدن ؟؟؟؟؟

۶ پاسخ

از 27 هفته بهم داده بود بدون تاریخ و مهر
اما این هفته هم تاریخ زد هم مهر

من هفته پیش گرفتم سابقه زایمان زود راس دارم نوشت برام بدون تاریخ

برا من 36هفتگی داد بعد تسویه حساب

۳۵

فک کنم سونو آخر مشخص میشه که سزارین یا طبیعی بعدش ۲ ۳ روز مونده میری با دکتر تصویه میکنی اون موقع نامه میگیری
البته فک کنم ها مطمئن نیستم

35اینا

سوال های مرتبط

مامان لونا مامان لونا هفته چهلم بارداری
مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی
مامان سوران و آیگین مامان سوران و آیگین روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آروین👶🏻💙 مامان آروین👶🏻💙 ۷ ماهگی
مامان دوتا جوجه مامان دوتا جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان علیسانم 💙 مامان علیسانم 💙 ۴ ماهگی