۶ پاسخ

اره حتما مصرف کن

من آهن بخورم پریود میشم🤣
نمیدونم چرا
حتی اگه تازه تموم شده باشم

آره خوبم هست تازه واسه اونایی که کم خونی دارن

دکتر من ففول تجویز کرد گفت فقط تو پریودی بخور

ن عزیز دکتر ب من گفت خونریزی شدید میشه بهتره بزاری بعد پریودی

اره میشه خون ریزی کم‌کیشه

سوال های مرتبط

مامان توت بَرَنگی🍓 مامان توت بَرَنگی🍓 ۲ سالگی
مامان امیرحسین عسل مامان امیرحسین عسل ۳ سالگی
مامان تودلی مامان تودلی هفته دوازدهم بارداری