دکتر زنان خیلی خوب تو یزد معرفی کنید
ممنون

۳ پاسخ

من از دکتر رحیمی ساغند خیلی راضیم دوسشون دارم
دکتر رمضانخانی هم خیلی خوبن دل میدن به مراجع

من زیر نظر بهاره میبدی بودم خیلی دکتر خوبیه حیف ک راه دوره الان نمیتونم برم

من علاقه بند میرم راضی هستم

سوال های مرتبط

مامان جوجه💛😍 مامان جوجه💛😍 هفته پانزدهم بارداری
مامان رستا 🥹🎀 مامان رستا 🥹🎀 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته هشتم بارداری
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دلماه🌙دنیز 👧 مامان دلماه🌙دنیز 👧 ۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته بیست‌ودوم بارداری