اگه خونریزیت قطع نشدع بگو تا بهت بگم دوتاقرصه بخور قطع بشه منم چندماه قبل این طوری شدم دکترداد
منم اینجورشده بودم رفتم دکتر قرص جستیران ۴۰داد
منم چهار ماهه پریود نمیشم 😑
من یکبار سال ۹۹ اینطوری شدم رفتم دکتر بعد از اینکه سوال پرسید داروی خاصی خوردم یا نه !؟مشخص شد قرصی که برای پوستم میخوردم باعثش شده و گفت قطعش کنم و ماه های بعدی وضعیت عادی شد
قرص اورژانسی خوردی ?
احتمال زیاد هورموناتون بهم ریخته من خودم اینجوری شدم ازمایش دادم گفتن هورمونام بهم ریخته بهم دو دوره دارو دادن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.