کل شهرو شیرینی بدیم یا زوده🖖🤣

#پوشک
#زایمان
#نی نی

تصویر
۹ پاسخ

نرم افزارای داخلیو‌ میخوایم شیاف کنیم اخه؟!
از بیکاری سر به گهواره گذاشتم😂

چقدر ما بدبختیم😂😔

💔💔💔💔💔🙂

اون هزینه بده🍆 بخر به مسئولین رد کن

ملی رو باز کنن هنوز بتونیم دوتا پیام بدیم حداقل تو روبیکا 😐بخش دورهمی اینجارو هم باز کنن قبل همه اینا مردیم تو فرزندپروری 🚶🏻‍♀️اصلا فرزندپروری حال نمیده اون ور غیبت بیشتر بود😂🤦🏻‍♀️😂😂

آخجوووووووون
خدا کنه زود وصل کنن

پیام من امروز صبح فعال شد

یعنی کی وصل میشه

هییییییی🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط