خانوما ترشی بخوریم اشکالی داره کم میخورم ولی😭

۴ پاسخ

نه من میخورم اوکیه

اگه کلم توش داره کلماشو نخور خود سرکه هم تا به قاشق در روز مجازه بیشترش نه

نه ضرر نداره

سوال منم بود😅

سوال های مرتبط

مامان نیلا🩷🫠 مامان نیلا🩷🫠 ۴ ماهگی
مامان سوگند مامان سوگند هفته دوازدهم بارداری
مامان دونات کوچولو
🥯 مامان دونات کوچولو 🥯 هفته یازدهم بارداری