خانما همانژیم خطرناکه کسی بچش داره؟

۴ پاسخ

نه اصلا خطرناک نیستن

دوتا رو دستش یکی رو نافش

رو کله دختر من هست مث خال قرمز برآمده، دیروز دکتر گفت رگ هست و به مرور ک بچه بزرگ‌میشه اون کوچیک میشه

کجاش داره؟

سوال های مرتبط