سلام خانوما شما قرص تهوع چی میخورین
اسمشو میشه بگید

۷ پاسخ

اندانسترون

b6 ولی عالی نیس

دکترم بمن موتوکلوپرامید با ب۶ داد
از بس حال تهوه دارم روزی دوتا دوتا میخورم

میتونی اگ‌حالت تهوعت زیاد صبح یدونه. ب۶بخوری شبم یدونه اینم خیلی تاثییرداره

دیمیترون ۴ عالیه

دمیترون

دکترم ب من دیمیترون ۴ داده ، رو من که جواب داد عالیه ، صبحا قبل صبحونه میخورم تاشب هیچی حالت تهوع دیگه ندارم

سوال های مرتبط

مامان آراد🩵 مامان آراد🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری