۶ پاسخ

اره من زدم

من اینجوری بودم و از دادم بتا بالا حامله بودم

منیبار ۷روز زدم مثبت شد ولی موعدم منفی شد نمیدونم چرا

من ۴ روز مونده بود زدم مثبت واضح قشنگ واضح هاااا هاله و اینا نبود
اما خیلی زوده بستگی ب لقاح داره ک زود گرفته یا ن بهتره تا تاخیر نکنی نزنی

منم دقیقا ۵ روز به موعدم مونده

بله دوستم و روز بعدش رفتم ازمایش بده دیده بارداره

سوال های مرتبط