کجا خریدی بگو ماهم بگیریم قیمت قدیمه
من ک گرفتم راحت😂
۲۵ بسته تا شش ماه جوابه
هفته ای ی پوشک مصرف میکنن بچه ها
خدا کنه از این مرحله ام به خوبی بگذریم
من گذاشتم بعد عید بگیرم
۲۵ بسته ک خیلیه...من ماهی ۴ بسته میگیرم....تا ۴یا۵ ماه دیگه پوشکشو تامین کردی خوب کردی
تکم میده ب قیمت قبل؟
من که از پوشک گرفتم خیلی خوبه خودش میگه
واسه ۲ ماه ۲۵ بسته زیاد نیس؟
ازکجای پاکدشت گرفتی چندگرفتی منم بگیرم
ماشالله ۲۵ بسته چقدر شد؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.