۱۸ پاسخ

دختر منم نزدیک سه سالشه و هنوز نتونستم موفق بشم

من
پسرم جیش رو نمیگه اما پی پی رو میگه

من من

من گرفتم

پس. من عید سه ساله میشه و متاسفانه هنوز پوشک هست

از دیروز شروع کردم خداروشکر تا حالا خوب پیش رفتیم هر نیم ساعت میریم دستشویی الانم بردم دستشویی اوردم بدون پوشک خوابوندم

من
نمی‌ذاره بگیرم تا پوشک نکنم پیپی و جیش نمیکنه

من هم نگرفتم اصلا حوصله پوشک رو ندارم فعلا انشاالله نزدیک تولد سه سالگیشون آخر های بهار می گیرم چون دوقلو هم هستن نمی تونم در حال حاضر جر می خورم

منم هنوز نگرفتم

من هم نگرفتم

من فعلا قصد ندارم عزیزم انشالله نزدیک تولد سه سالگیش

من من

من من
اصلا همکاری نمیکنه میبرمش دستشویی ولی اجازه نمیده شلوارشو در بیارم 🥺 منم گذاشتم بازم بزرگتر بشه شاید با خودش کنار بیاد 🤭🤭

من نگرفتم دخترم یبوست داره دارو میخوره دکتر گفته تا ۳ سالگی اصلا بهش فک نکن

منم تو اون سن نکرفتم الان سه هفته اس گرفتم

من🤦‍♀️چالش بزرگیه برام

من، فعلا شرایطش نیست تا بعد عید

من من

سوال های مرتبط

مامان قلب خونه(شاهان) مامان قلب خونه(شاهان) ۲ سالگی