من ی بارازاینااستفاده کردم ولی ی چی بودک بااون میزاشتی بدنت
با اپلیکاتور ولی زیاد داخل نبر
منم دارم استفاده میکنم بعد از چند ساعت همش میریزه بیرووون😐
چربش کن با یکم روغن
عزیزم این خودش اپلیکاتور داره
هر موقع خواستی استفاده کنی قبلش محیط واژن را خوب بشور ک تمیز بشه بعد بزار داخل واژن و تا جایی ک امکان داره ببر داخل و ته اپلیکاتور را فشار بده تا بیاد بیرون و داخل اپلیکاتور قرار بگیره
بعدم اپلیکاتور را با مایع و آب بشور و خشکش کن، اگر تا جایی ک جا داشته باشه داخل کرده باشی چیزی بیرون نمیریزه🥰 این چیزی بود ک دکتر ب من گفت
خانما قرار نیست آدم ب هر سوالی ک نمیدونه پاسخ بده و تازه طرف را گیج کنه آخه ب نظرتون خیس کردن مناسبه؟؟؟
منم ازینا استفاده کردم.خیسش نکن قبلش برو سرویس بزار محیط واژن مرطوب باشه کمتر اذیت شی.زیاد داخل فرو نکن.بعد چند ساعت میاد بیرون من نمیدونستم قراره اضافاتش بیاد بیرون وقتی خودمو شستم دست زدم به خودم ترسیدم مونده بودم اینا چیه. از دکترم سوال کردم گفت طبیعیه.
عزیزم اپلیکاتور مخصوص قرص هست. یکبار مصرفه. بسته های ۶ تایی تو داروخونه هست. از اونا استفاده کن. دست ممکنه آلوده باشه یا زخمیت کنه یا به اندازه ی کافی داخل نره.
با آب هم خیسش نکنی آلوده میشه ( آدم چه توصیه هایی میبینه اینجا !!!! )
واژن بیچاره چیا ک ندید تو خودش😂😂😂
اپلیکاتور مخصوصشو بگیر
یکم آب بپاش روش تا خیس بشه بعد فشار بده بره داخل کامل بزار بره تو
یه دستگاه پلاستیکی داره دیگه
باید با اپلیکاتور بذاری درد هم نداره
حالا گذاشتنش هیچی
بعد از ۶/۷ ساعت آب میشه همش میریزه پایین😂😂😂
یکم بزار تو آب گرم یکم ک نرم شد استفاده کن مادرم اینطورمی استفاده میکرد
چاره چیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.