سلام کیست ساده۳۳mmدر آدنکس چپ رویت شد در بارداری خطرناکه

۵ پاسخ

منم سمت راستمه ک دکتر گفت مهم نیست

منم دارم همون ۳ سانتی تو تخمدان راستم دکترم گفت مهم نیست خودش جذب میشه

نه هنوز

دکتر نشون ندادی؟

ن عزیزم کیست ها خودشون رفع میشن یا موقع سز در میارن نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان 🫀دلوین🫀 مامان 🫀دلوین🫀 ۱ ماهگی
مامان سروش مامان سروش هفته بیست‌وهفتم بارداری