سلام خانما شما هم شنیدین اگه عسل بمانیم ب واژن زودتر حامله میشیم

۱۱ پاسخ

منم شنیدم
ولی با عقل جور در نمیاد

نه مالیدن کجا😂😂باید بریزی

نه این چیزا چیه همه چی ب خودت نزن

🙄🙄🙄

اگه کسی تجربه داره بگه

تو اینترنتم خوندم فک کنم خوبه

من مشتریم اینجوری میگف

وااااا

وای این چیه دیگه اولین باره میشنوم

من شنیدم برا عفونت خوبه
ولی به هرکسی نمیسازه

نه چ عسلی

سوال های مرتبط