عزیزم چرا پخترتو به اسم خودشصدا نمیکنی.اسم خودش که قشنگتره چرا میگی نازگل
نوش جانش
میگی ناز گل اخه
سلام عزیزم مرسی که انقد انرژی مثبت میدی
نوش جونش
🪴با اجازه دوست عزیزم🪴
💕💎آتلیه آنلاین دیلان 💕💎
🍒با کمترین هزینه🍏
🌈🌧
عکاسی یلدایی، دندونی، بارداری، نوزادی و مجلسی.. خانوادگی.. ماهگرد.. تولد...
کیفیت بالا، قیمت مناسب🌼
🤩🧜♀جهت ثبت سفارش به این شماره در پیام رسان روبیکا یا واتساپ پیام بدید🎂💍
09931400960
آفرین مادر گل
اسم دخترت نازگله یا ارغوان
به به
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.