۳ پاسخ

تو این سن لجبازیو پرخاشگری اوج میگیره باید تحمل کنی 🥲

من بردم دکتر یه شربتی داده خیلی بهتر شده اسمش فلوکستین

اولا سیلی زدن اصلا خوب نیست کاش دم کونش رو میزدی. لجبازیش خب معلومه بخاطر حسادتشه. بچه دوم میاد طبیعیه این موضوع ها. اون طفل معصوم هنوز کوچیکه حالیش که نیست یه بچه دیگه اومد نمیتونه بپذیره

سوال های مرتبط