سلام تا چند روز بعد از 1 سالگی میشه واکسن زد ؟

۴ پاسخ

۶ماهبعدازتاریخ اخرین واکسنش

پیش ما ۳ شنبها گفت فک کنم

من هنوز نزدم
امروز بردم گفتن فقط ۱شنبه ها واکسن داریم

نباید سرماخوردگی یا اسهال باشه میتونید بزنید

سوال های مرتبط

مامان سوینا خانم 🧿🫂 مامان سوینا خانم 🧿🫂 ۱۴ ماهگی
مامان شاهان مامان مامان شاهان مامان ۱ سالگی