۴ پاسخ

من امروز زدم یک هفته گذشته بود از وقتش

میگن کلا واکسنااز دو هفته بیشتر نشه بهتره

والا من امروز زدم ۱ ماه و ۱۰ روز بعد😁

من هنوز نزدم براش😶

سوال های مرتبط

مامان میران و میراث مامان میران و میراث ۱۳ ماهگی
مامان محمدحسین وتودلی مامان محمدحسین وتودلی هفته بیست‌وپنجم بارداری