بهداشت ها که اطلاعیه زدن که بازه
اره من 20روز بعد زدم
دکتر گفت تا یک ماه اوکیه
به ما گفتن بعد دو هفته از تولدش بیاین چون میخوره به تعطیلات عید
بله تا یک ماه بعدم اوکیه
منم هنوز نزدم ۱۹روز شده مریض بود گذاشتم خوب بشه که همه جا بسته شد☹️😔
اره گلم مشکلی نداره نگران نباش
منم نزدم تعطیل بود الان ۱۰ روزه دیر شده. تازه من ۶ ماهگی رو هم ۳ ماه دیر زدم
اره عزیزم
اره مشکلی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.