۱۰ پاسخ

بهداشت ها که اطلاعیه زدن که بازه

اره من 20روز بعد زدم

دکتر گفت تا یک ماه اوکیه

به ما گفتن بعد دو هفته از تولدش بیاین چون میخوره به تعطیلات عید

بله تا یک ماه بعدم اوکیه

منم هنوز نزدم ۱۹روز شده مریض بود گذاشتم خوب بشه که همه جا بسته شد☹️😔

اره گلم مشکلی نداره نگران نباش

منم نزدم تعطیل بود الان ۱۰ روزه دیر شده. تازه من ۶ ماهگی رو هم ۳ ماه دیر زدم

اره عزیزم

اره مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان صورتی و ابی🩷🩵 مامان صورتی و ابی🩷🩵 ۱ سالگی