۸ پاسخ

برو زودتر بزن واکسنش سبک چیزی نیست باز 15 ماهگی هم قد و وزن دارن

من باید ۱۳ام‌میزدم هنوز نزدم

برا دختر من دوهفته تاخیر داشت..

من ۳ باید میزدم هنوز زنگ میزنم بهداشت تعطیله

منم هنوز نزدم

والا من ۵ باید میزنم هنو نرفتم

منکه بچم مریض بود نتونستم بزنم از بهداشت پرسیدم گفت تا دوماه اشکال نداره
منم دیر زدم یماه بعد زدم

میگن تا یک ماه فرصت هست

سوال های مرتبط