برای ۵ ماهگی اینجوری وکیلیپ بگیرم ..خوب میشه

تصویر
۳ پاسخ

خیلی خوبه تا ۱۲ ماهگی یاردگاری میمونه

خوبه من برا ۷ ماهگی اینو میخام

بنظرم اون فشفشه خطرناکه و بچه بیشتز می‌ترسه

سوال های مرتبط

مامان هیرا مامان هیرا ۵ ماهگی
مامان پسر مامان پسر ۱۲ ماهگی
مامان نهال مامان نهال ۸ ماهگی
مامان آیلین🩷🎀 مامان آیلین🩷🎀 ۵ ماهگی
مامان آقا آیهان مامان آقا آیهان ۱۲ ماهگی