۱۰ پاسخ

الان بگیر گلی

من هنوز ۴ماهگی و ۵ماهگی و نگرفتم بچشم شد ۶ماهش😕

من 2ماهگي پسرمو 2ماه و ي هفته گرفتم

دخترت یروز از دخترمن کوچیکتره

من همه ماهگردهاشو با یک تا دو هفته تاخیر گرفتم 😁😁

عیب ندار من عکس 4.5 ماهگی و یلدا و پاییز و کریسمس همرو با هم بردم اتلیه گرفتم🤣
شوهرم میگفت کسی عکسارو ببینه میگه تو 4 ماهگی هم همینقدر بود تو 5 هم

من هر ماه یه هفته اینور اونور میشه سر تاریخ نمیگیرم

اشکال نداره.هروقت شد بگیر.من شده یه هفته هم بگذره میگیرم

اشکال نداره که مهم اینه تو هر ماه عکس داشته باشن

عیب نداره میتونی الان ام بگیری

سوال های مرتبط

مامان هیرا مامان هیرا ۵ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی
مامان هامین مامان هامین ۷ ماهگی
مامان آیلین🩷🎀 مامان آیلین🩷🎀 ۵ ماهگی