۱ پاسخ

سلام عزیزم خوبی ببخشید من تامین قبلیتون خوندم شوهر منم ایران خودرو هستش دلیل پزشکی هم ندارم برای سزارین شما مستقیم رفتین یاس سپید قبول کرد یا نامه دکتر داشتین ؟ میشه بگین بی زحمت چطوریا شد که قبول کردن ‌؟ کدوم دکتر رفتین؟ زیر میزی گرفت؟

سوال های مرتبط

مامان 💋🤍Delvin مامان 💋🤍Delvin ۱ سالگی
مامان هامین مامان هامین ۷ ماهگی
مامان مانیار مامان مانیار ۱ سالگی
مامان هانا..دختر مامان هانا..دختر ۷ ماهگی