۸ پاسخ

میشه به ما هم مراحلشو یاد بدین چجور درست میکنین

من همشو ساده میکیرم، تم نمیچینم

خیلی قشنگه😍😍

بمنم‌یاد بده🥺برنامه شو بلدنشدم‌پاکیدم

این که خیلی ناناز شده برا منم ایده شد با چت جی بی تی عکس انداختن با دوقلو خیلی سخته

شش ماهگی پناه .. تو اوج خدافظی کردم از عکاسی🤣

تصویر

سلام عزیزم میگم چطور درستش کردی

من تا شش ماهگی عکس ماهگرد گرفتم ولی ۷ و ۸ رو هی عقب انداختم تا گذشت و نگرفتم حالا ۹ رو موندم چجوری بگیرم☹️

سوال های مرتبط

مامان مانیار مامان مانیار ۱ سالگی
مامان 💋🤍Delvin مامان 💋🤍Delvin ۱ سالگی
مامان آدرینا مامان آدرینا ۱۱ ماهگی
مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی
مامان هانا..دختر مامان هانا..دختر ۷ ماهگی
مامان دو دلبر🥹😍 مامان دو دلبر🥹😍 ۱۲ ماهگی