خواب بچه هاتون چطوره؟🤕🥵

۱۱ پاسخ

کاش فقط بیدار بود برا شیر گریه کولیک جیق داد

من شبا نمی‌خوابه بعضی وقتا خیلی اذیت میشم گریه میکنم خواب روز بهتره ما خواب شب میخوایم روز خودمونیم بیداریم 😅😅😅😅

افتضاح

افتضاااح تا دو سه هفته قبل روزا هر بار دو تا دوساعت و نیم یا حتی سه ساعت میخوابید،شبا هم یهو چهار پنج ساعت میخوابید ولی الان هر از یک ساعت واسه شیر بیدار میشه

شبا شیر خشک میدم میخوابه صب بیدار میشه شیر میخوره
ولی ساعت دقیقی نداره بعضی شبا ۱۲ میخوابه بعضی شبا۲

چشم نزنم خاب شبش کامله ول روزانه مثلا یه ساعت یاهم نیم ساعت میخابه دباره بیدار میشه

ریدمان

🤣🤣🤣🤣گوه گوه بخدا

افتضاح خوابای کوتاه میره
حتی نمیتونم به کارام برسم

بلانسبت بلانسبت بلانسبت ریده اس
از هیچگونه نظمی برخوردار نیس

افتضاححححح

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر💙 مامان پسته پسر💙 ۹ ماهگی
مامان گل پسرم لیام🩵 مامان گل پسرم لیام🩵 ۱۰ ماهگی