مامانا پسرمن سال دیگه میره پیش2 کی باید ببرم سنجش

۴ پاسخ

سال دیگه همین موقعه ها تا اردیبهشت اینا

دخترمنم امسال رفت پیش دو مربیشون خودش گفت کی ببریم من دی ماه بردم

همون سال اینده که رفتن پیش ۲
اذر یا دی ماه دیگه اعلام میکنن برای سنجش

فک‌کنم وقتی پیش ۲برن،خودشون بهتون بگن ،،منم بچم سال بعد میره،اینجا دیدم اکثرا کسانی که پیش۲هستن، سنجش رفتن

سوال های مرتبط