باز هم دخترم تول شده یعنی قاروق😐

تصویر
۱۶ پاسخ

اصلا قبول ندارم

عزیزم پوست تخمه و لوبیا تو گلو باشه بخاطر مرطوب بودن میخیسه نه اینکه خشک بپره بیرون

بابای من با دستش کلوروماساژ میده ولی دردناک ها بچه ها گریه میکنن واینمیستن اگه کهنه باشه سخت تر می‌ره پایین بعد ردکردن چون جاش خالی میمونه یکی دوروز غذاهای نزموابکی باید بخورن جاش پر نشه دوباره

خواهر شوهر منم پسرش بالا میاورد رنگش زرد میشد هیچی نمیخورد بردن چند با میگه جلوچشم خودم فوت کردندراوردن خوب شده
اسمشو نمیدونستم الان یاد گرفتم😅

علائمش چی بود بردیش؟بعد نوشتید باز هم یعنی قبلا هم سابقه داشته؟

من اعتقاد ندارم کلی ام کلیپ دیدم ک اینا الکی دست خودشونه میکن در اوردیم

منم میخوام ببرم پسرمو ولی میترسم عادت کنه من خودم تا چندسال پیش همش باید میرفتم ولی یه مدت تا چیزی میرفت گیر کنه خودم سعی میکردم نفس میکشیدم میدادم بیرون خودم الان دیگه خوب شدم

دختر من غذا نمیخوره از قورت دادن غذا میترسه ممکنه دخترمم بند باشه؟ولی دختر من خیلی ترسوعه نمیزاره کسی فوت کنه توی بینیش

بابای منم بلد خودش ردمبکنه پایین درنمیاره بعضی بچه ها غذانمیخوذن اسهال استفراغ چشمون کوچیک میشه

اینارو مگه اصلا دادی بچه بخوره؟ بچه غذا خودشو هزار بار میجوه چطور اینارو درسته قورت داده

واقعا اینارو درآورد یا تو دست خودش بوده الکی گفته

معنی حرفت چیه ببخشید ولی نفهمیدم 😅😅

میشه بگی چی جوری فهمیدی

وایییی خیلی بده اینارو چجوری از دهنش دراورد

چجوری میفهمید

علایمش چیه؟

سوال های مرتبط

مامان همتا خانم مامان همتا خانم ۲ سالگی
مامان اقاکوچولو مامان اقاکوچولو ۲ سالگی