۶ پاسخ

چرا بدی؟
قند شیر کافیه برای بچه. نه نیاز به آب داره، نه قند، نه نبات.

قدیم همه چی می دادن، الان فرق کرده.

اره من از روز اول دادم هفته دو سه دفعه

آب قند ک ندادم اما آب نبات سفید دادم بهش تقریبا ۶ ۷ بار دادم😂
از دکترش پرسیدم گف عب نداره اما کم بده واسه دلپیچه میدادم
ک دیگه ی شربت فوق العاده پیدا کردم اونو میدم دل درد میفته اسمش اهورا نی نی هست

اره یبار روزای اول دادم

من هفته پیش شکمش کار نمیکرد یذره دادم و شکمش کار کرد

آب قند برای بدی بچه

سوال های مرتبط

مامان محمد هادی مامان محمد هادی ۱۷ ماهگی