۳ پاسخ

سوال منم هست لایکم کن جواب دادن بیام ببینم

من نوزادم سه ماهشه دکتر گفت روزی دوبار بهش اب ب جوشیده سرد بده

من تازه شروع کردم کمکی و آب ، از پایان چهارماهگی دکترش اجازه داده

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها💙💖 مامان دوقلوها💙💖 ۷ ماهگی
مامان کنجد عسلی🩷👶 مامان کنجد عسلی🩷👶 ۸ ماهگی