عزیزم بدن با بدن فرق داره من جمعه ساعت 6.30دقیقه صبح کیسه ابم پاره شد ساعت 3بچم ب دنیا اومد
مبارک باشه
خیلی سخت بود یا قابل تحمل؟
الهی مبارک باشه عزیزم انشالله قدمش پر از خیر و برکت باشه براتون 😍😍
برا منم دعا کن این ۲ ماهم تموم بشه زایمان کنم❤🙏🏻
قدمش پر خیر برکت گلم واسه ماهم دعا کن 😍♥️🌹
عزیزدلم بسلامتی
چندهفته بودی زایمان کردی؟
سخت نبود؟
مبارک باشه دعا کن برا ما هم به سلامتی بچمونو بغل کنیم
چشمت رو شن عزیزم مبارکه 😍
مبارک عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.