ایشالله بسلامتی مبارک باشه♥️ بیمارستان خوبی بود؟
کدوم بیمارستان زایمان کردی عزیزم؟
بسلامتی عزیزم مبارک باشه😍
مبارک عزیزززم
مبارک باشه عزیزم❤️قبلاگفتی طبیعی دوسداری؟منم سزارین شدم خیلی اذیتم کردن🥲
ععع چند هفته
خداروشکر ایشالله زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشه 😍😍
عزییییزم مبارکههههه بسلامتی
ی کم تعریف کن چطور بود ؟
مبارک باشه💚❤
طبیعی یا سزارین؟؟
مبارکه
ای جانم خداروشکر 😍😍
طبیعی یا سزارین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.