خانما من امروز زیردلم مثل دردپریود دردمیکنه مشکلی نیست؟

۶ پاسخ

ن منم درد میگیره

منم دو روزه اینجوره زیر دلم درد میکنه انگار میخوام پریود بشم

اگه شدید نیس که طبیعیه

ولی اگه لکه بینی یا خونریزی یا سرگیجه شدید داشتی برو دکتر

این دردا بدون لکه بینی و خونریزی طبیعیه چون بچه هی داره بزرگتر میشه تو فک نباش هفته های بالاتر دردات بیشتر میششه

اگه لکه دیدی یا دردش زیاده یه سر برو دکتری بیمارستانی چیزی

سوال های مرتبط

مامان دوتاپسرام مامان دوتاپسرام ۷ ماهگی
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد