من از ۳۵ هفته گفت هفته ای یکبار بیا
ماه اخر هفته ای یه بار باید بری
تا روز اخر باید بری دکتر😂
تازه ماه هشتم میشه هر دوهفته ای یکبار
کلا تا زایمان باید برید ماه آخر هر هفته
از سی و پنج به بعد هفته ای یکبار شده
تا اخرش رفتم
من امروز رفتم چکاپ گف ۱۶ اسفند و ۲۳ اسفند برم ویزیت و۲۳ اسفند قرارداد ببندم برای زایمان بعدشم که میره برا عید 🙄
من شنبه ۳۶هفته بودم رفتم گفت اگه تا۱۷روزدیگه درد زایمان نیومد بیاید مطب
من الان باید برم سونو ی آخر همون وزن و موقعیت جنین بعدش دیگه فقط برا ان اس تی میرم چون طبیعی هستم اگه تا ۳۸ زایمان نکنم بعدش میرم معاینه تحریکی
من تو هفته 36 رفتم دکتر دیگه نامه بهم داد برای دو هفته دیگه مستقیم برم بیمارستان انشالله
بعد ازسونو ۲۸ هفته که دادم بردم پیشش،گفت دیگه دو هفته یکبار بیا واسه مراقبت،منم میرم دو هفته یکبار وزن خودمو میگیرن و فشار و ضربان جنین رو
بعدشم اگه دارویی چیزی ازم تموم شده باشه مینویسه برام
اگه از سی و نه هفته رد کنید معمولا میگن هر هفته
ولی تا قبلش من بار آخر برای معینه لگن رفتم که انجام نداد گفت میترسم خونریز بیوفتی سی شش بودم گفت برو سی و هشت بیا من طبیعی بودم دیگه نرفتم زایمان کردم
من 31 هفته رفتم سونو وزنو نشون دادم گف برو ده روز به تاریخ زایمان بیا 38 هفته رفتم گف دیگه نیا تا دردت گرف برو بیمارستان
من ماهی ی بار میرم سر ماه میرم
برای من اوائل میگفت ماهانه ۸ رو تموم کردم گفت هر هفته
نمیدونم برا منم سواله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.