۳ پاسخ

شریت پنج سیسی

دختر من ۱۰ و ۶۰۰ وزنشه دکتر گفت ۵ سی سی شربت استامینوفن

نده خطر داره شیاف بزن معدش اگ پر نیس نده بچه ها معمولا موقع مریضی معدشون خالیه اونم خطز خون ریزی معده داره
شیاف یا شربت استا بهتر از همشون شیافع بنظرم من شیاف زدم برا پسرم تبش ۳۸/۴بود اون بار قط کرد و تمام

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۱۴ ماهگی
مامان ماهلین ودلوین💖 مامان ماهلین ودلوین💖 ۲ سالگی