راستی پریود شدی؟؟
قد پسر من دو ماهگی ۶۰ بود گفتن قدش بلنده خوبه...الان شما گفتی ۶۶ پشمام ریخت😂😂
سلام عزیزم عکس یه ما هگیش برام بفرست ایده مبخوام
عزیزم پستونک دخترت چ مارکیه وچندگرفتی
دختر منم دو ماهگی 5کیلو بود وزن تولد 3/400بود قدش حدود 63 بود یا 73ولی قدش ماشالله بلند بود🫠
دوماه تمام چهار ماه تمام شش ماه تمام میری بهداشت برا چکاب واکسن
مطمئنی قدش ۶۶؟؟؟؟؟ دختر من ۶۲ بود همه تعجب کرده بودن میگفتن خییلی خوبه
پسر منم بدو تولد ۲۸۱۰ بود الان که دو ماه و نه روزشه پنج کیلو هست
قدش 56 نبوده ؟؟ .
66 خیلی بلند میشه برا بچه دوماهه
وزنش نبست ب تولدش خوبه عزیزم
۶۶ خییلیه 😁ماشالله بهش اولین باره میبینم دو ماهگی ۶۶ باشه
سه ماهگی مراقبت نداره برا چهارماهگی باید ببریش
عالیه
*قدش ۵۶
ای جاااانم هزار الله اکبر
بهداشت رو فقط برای غربالگری و واکسن میرن، فک نمیکنم هر ماه نیازی باشه برین
آها منکه نرفتم دوماهگی واکسن زدم بعدش چهارماهگی رفتم برا واکسن و چکاپ چیزی هم نگفتن که چرا نیومدی
ای جان عالیه وزنش
بنظرم که لازم نیس سه ماهگی ببریش
مطمئنی قدش ۶۶؟ ماشالا خیلی قد بلنده اونوقت 🫣
سه ماهگی هم مگه واکسن دارن ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.