۴ پاسخ

منم چون میترسم کلا بشکنن همشون مسواک نمی‌زنم براش یعنی انقدری شکننده شدن دندوناش

سلام عزیزم مال پسر منم از چهارتایی بالاییش دوتا کلا نصف شده دوتای وسطی هم داره خرده میشه از کناره ،اتفاقا منم خیلی ناراحتی کردم نهایتش گفتم بزرگتر شد ببرم بکنم تا اصلی‌اش دربیاد،ولی خودمم نفهمیدم از چیه

مسواک باید بزنن

که متأسفانه نمیزنه پسرم

ببین ماله همه داره اینجورمیشه

سوال های مرتبط