منم چون میترسم کلا بشکنن همشون مسواک نمیزنم براش یعنی انقدری شکننده شدن دندوناش
سلام عزیزم مال پسر منم از چهارتایی بالاییش دوتا کلا نصف شده دوتای وسطی هم داره خرده میشه از کناره ،اتفاقا منم خیلی ناراحتی کردم نهایتش گفتم بزرگتر شد ببرم بکنم تا اصلیاش دربیاد،ولی خودمم نفهمیدم از چیه
مسواک باید بزنن
که متأسفانه نمیزنه پسرم
ببین ماله همه داره اینجورمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.