سلام برای تب چی خوبه .دخترم تب کرده

۴ پاسخ

پراکید بده

مامانم میگفت رب انار خیلی خوبه ولی من تاحالا امتحان نکردم

اگهاستامینوفن داری نصف وزن بده پاشویه کن

میتونی براش باگلاب پاشویه کنی بکشی گردنش وروشکمش

سوال های مرتبط

مامان عسل مامان عسل ۲ سالگی
مامان سپهر مامان سپهر ۲ سالگی
مامان کیانا مامان کیانا ۳ سالگی