اشتها اور ندبد به بچها تروخدا

تصویر
۱۱ پاسخ

اشتها اور مشکلی نداره کلا هیچ دارویی مشکل نداره، حرف اینه نباید سرخود داد باید پزشک تجویز کنه، مشکل یسری مامانا اینجا همینه سرخود این چیزا رو میدن، یه مامانی رفته شربت خواب خریده میگم ببر پزشک بگه حداقل چقدر بدی وچطور میگه ولش کن یه قاشق میدم دیگه

خیلی بده خیلی مخصوصا این

وقتی دکتر میده حتما با توجه به نیاز بچه واسش تجویز کرده ولی وقتی مامانی خودش میره میخره اون خطرناکه چون دکتر نیلا گفت وقتی سرخود بیای به بچه دارویی بدی به کلیه و کبدش اسیب میزنی

راسیپ اصلا خوب نیست

اتفاقا یکی از بچهای اینجا چند وقت پیش میگفت یکی از فامیلامون همش اشتها آور می‌داده به بچش میگفت باید بچم تپل بشه میگفت هرچی میگفتیم خوبه نده بهش گوش نمیکرده بعد میگفت بعد چند سال که رفتم خونشون طفلکی انقدر بچه چاق شده بوده که دیابت گرفته بوده همش میبردن دکتر

این خانوم ک بچش بخاطر اشتها اور فوت نشد🤔🤔
من پیجشو دیدم دخترش چن وقت بستری بود حرفی از اشتها اور نزد

این راسیپ واقعا خیلی ضرر داره !
اما من دخترم بخاطر کمبود وزن میبرمش دکتر غدد .
ویتامین ها ، و شربت هایی ک داده بهش خوب بودن تا الان .
مگه اینکه سر خود ب بچه چیزی بدی

عزیزم حتما بچه الرژی داشته

خب چرا وقتی تو داروخانه هستش

ااااااااااا

تصویر

ااااااااااا

تصویر

سوال های مرتبط

مامان ^_^ مامان ^_^ ۲ سالگی
مامان رادین و آراد مامان رادین و آراد روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم زندگیم😍 مامان پسرم زندگیم😍 ۳ سالگی