دخترم روزاخوبه ولی شباخیلی گریه میکنه کی مثل بچمه

۶ پاسخ

وای منم همین مشکلو دارم و از اینکه اینقدر گریه می‌کنه و کاری از من بر نمیاد ب شدت احساس مضخرفی نسبت ب خودم دارم

بخدا کمرم شکست دوساعت میخوام فقط بخوابه انگارنه انگار😭

کولیک داره عزیزم پسر منم همینه دکترم بردم روزا خوابه شبا تا صبح بی قراری می‌کنه پدی لاکت هم دکتر داد بهش احساس میکنم تاثیر خاصی نداره
البته کلا دکتر گفت هیچ دارویی تاثیر کامل نداره تا سه ماهگی کم کم خوب میشن گفت باید تحمل کنی 🤦🤧

دخترت کولیک داره شربت گریپج بخر بهش بده.عالی هستش.
من به دخترم دادم

پسر منم همینجوره

کولیک‌نداره؟

سوال های مرتبط