سلام من با ای یو ای اونم مرکز دولتی با چهل هزار تومن بدون مراقبت تازشم با شوهرمدعوا کردیم همش ناراحتی و تنش... خدا باید بخاد دکترم گفت ی دونه فولیکوله اما همونم مثبت ضدم خدایا شکرت همبشه برا همه دعا میکنم
منم با آی یو آی باردار شدم
من مثبت شدم
ولی توو مرکز از یه نفر شنیدم از هر ۱۰۰ نفر ۳ یا ۴ نفر مثبت میشن
مشکلت چیه ؟
منم ای یو ای کردم شنبه تست میزنم ولی بعید میدونم حامله باشم
از هر ۱۰۰ نفر خانم یه نفر ممکنه احتمالش پایینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.