۳ پاسخ

ما دوتا بسته پوشک مرسی ۳۶تایی از باسلام سفارش دادیم با ۲۰۰ تومن هزینه ارسال جمعا شد ۹۰۰ تومن. کیفیتشم خیلی خوب بود

خیلی از فروشگاه ها سوپر مارکت ها هنوز هم قیمت قدیم میتونید پیدا کنید من امروز خریدم ۳۶۰ سایز ۴

منم شنیدم اما هنوز ندیدم

سوال های مرتبط

مامان دلارام 🩷🍭 مامان دلارام 🩷🍭 ۱۳ ماهگی
مامان رادوین مامان رادوین ۱۲ ماهگی
مامان آریا و آرسین مامان آریا و آرسین ۱۵ ماهگی