۳ پاسخ

من دخترم كه ٥ ماهش شد دكتر گفت فرني بده
بهش دادم بالا اورد گفت ديگه نده تا ٦ ماهكيش
٦ ماهگيش ديگه اوكي بود

از ۶ ماهگی دیگه باید به بچه غذا کمکی بدین و اینکه هر غذایی که بهش بدین باید به مدت ۳ روز همین غذا رو بهش بدین که بچه به همین مزه عادت کنه

سوال منم هست اگه جواب دادن به منم بگو خواهرم

سوال های مرتبط

مامان پسرای قشنگم مامان پسرای قشنگم ۱ سالگی