۶ پاسخ

سلام گلم احیانا کد ملی دخترمو به شما ندادم برای شیر خشک ؟

من گیگوزمیدم دخترم اره خوبه

گیگز چند قیمتش

گیگوز و ببلاک دوتاش سبکه خوبه.نان سنگین

گیگوز خیلی خوبه. من از اول ب پسرم گیگوز دادم

داروخانه منتخب قائمیه برو شوهرم صبح رفت ببلاک گرفت سه نبود ولی دو گرفت چند تا برا بچه هام

سوال های مرتبط

مامان مامان ليـان♥ مامان مامان ليـان♥ ۱ سالگی