بمیر بابا
ناراحتی جمع کن برو عراق و لبنان 😘
ما از دیروز خیلی خیلی احساس بهتری داریم
شما ی درصد مث غزه شدی بعد بیا ترس الکی بنداز جون بقیه
صدا و سیما که عادتشه مظلوم نمایی و دروغ به نمایش بزاره
ایران هیچوقت مث بقیه کشورا نمیشه چون جوون های دلیری داره که نمیزاره کسی چپ به ناموسشون نگاه کنه دقیقا مثل جنگ ۸ ساله
چی میگی گلم؟ کمتر فیلم ببین :))
شما چی رسانه داری کشتن ۴۰هزار نفرو دیدی؟ندیدی دیگه پس دهنتو گل بگیر خفه شو
زیاد زر میزنی نکه الان همه سیرن تو چادر نیستن وووووو
چرا نشه
ی عده مثل شما و امثال شما باشین
میشه
با این طرز فکراتون
الان از خبر شهادت اقا ذوق مرگ دارین میشین
به فکر اینده بی سرو سامان کشور هم باشین
بزنن دیگه زدن مام میشیم مثل فلسطین مقا سوریه که هیچیشون معلوم نیس
ن خونه زندگی دارن ن امکانات دیگه ای
فقط نشستین درین ذوق مرگ میشین که رهبر کشتن
ب این جور چیرا اصلا فکر نمیکنید ک
میگین خداروشکر ب درک واصل شد
هوای بها ی اومد
زدن گرفتن میخواین برین زیر ک..... ر داعشیا
گروهک های ترویستی دیگه ای
برو سوریه ببین تو چ وضعیتی هستن خر تو خره
هر کدوم از یه وزیر میخواد صاحبش در بیاد
اگه ی عده مثل شما و امثال شما وطن فروشی نمیکردن
الان این وضع کشور ما نبود
چاپید گهتون بیاد فک میکنی گل بلبل میخواد بشه ن خانوم
دست نشانده امریکارو میخوان بیارن
هر گهی خواست بخوره ت ایران صدامون در نیاد
ببین ترامپ میخواد فقط اینارو بکشه ضعیفشون کنه از اونور هم مردم آخرش بریزن خیابون کارو یکسره کنن. خودشون گفتن که چند روز تو خونه بمونید و بیرون نیاید. بعد فراخان میدن مردم میریزن بیرون. بعدم پهلوی میاد و صندوق رآی میذارن
نفهمن ولشون کن
چتونه شماها ب جون هم افتادین
چرا بهم بی حرمتی میکنین چرا بهم دیگ فحش میدین
هممون توی این دنیا موقتی هستیم
رهبر ک ب آرزویش رسید
شهادت لایقش بود ن مرگ عادی
زمان جنگ عراق هم همه چي بوده بعدشم يه كمي سختي طبيعيه ديگه الان٥٠سال تو ارامش بودي؟خوشبحالت كه بودي ماكه فقط اذيت شديم با گروني با تورم با دزدي با اختلاس با كشتن با مصيبت….اخرشم گفتن امنيت داريم اين بود امنيت؟
ایران من کشورآریایی هاست سرزمین کوروش کبیرسرزمین دلیرمردان وزنان
پس هیچوقت هیچوقت ایران ومردم ایران روبافلسطین وسوریه وافغانستان مقایسه نکن
الان بگیم وای وای و به سرمون بزنیم چیزی عوض میشه؟ دیگه باید منتظر باشیم
نه اونقدر خوشحالم نه اینقدر منفی باف
الان کوری نمیبینی چجوری ۴۰هزار جوون معترض رو به گلوله بستن
از این بدتر داریم مگه؟؟؟ خودی با خودی اینکارو کنه
جنگ شرف داره به وجود اینهمه بیشرف مثل تو توی این مملکت
داری دری وری میگیااا 😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.