دخترم سرما خورده پلارژین چندقطره بدم؟

۱ پاسخ

من دخترم 9 ماهش بود سرما خورد عمش متخصص اطفال قطره پلارژین هر8 ساعت 10 قطره گفت بدم

سوال های مرتبط

مامان فسقلی
مامانی مامان فسقلی مامانی ۱۷ ماهگی