آیا از بچتون رنج میبرید؟




















پس رنج نبرید 🤣🤣فوش آزاد 😂

۵ پاسخ

از بچه که چه عرض کنم از باباهاشون بیشتر رنج میبریم

اره رنج که هیچ میخوام سر به بیابون بذارم از دستش

دهنتتتتت😬😬😬😬

از سه تا پسران رنج میبرم 😅
حالا سه تا چرا!!!!
یه بابا هم دارن که از بچه بدتر

😬😬😬😬😬😬

سوال های مرتبط

مامان صدرا و آرش مامان صدرا و آرش هفته هفدهم بارداری