۴ پاسخ

چرا بهش آهن میدی؟؟،
آزمایش دادی کم خونی داشته؟؟؟؟
آخه دکتر پسرمن گفت لازم نیست دیگه بعد 2 سال چیزی بهش بدی

پسر من سر قطره 4تا از دندوناش ریخت 2 سالگی ب بعد دیگ شربت دادم ن هیچیش نشد انگار فقط قطره گند میزنه ب دندونا

اینو روزی چند سی سی میدی؟وفرقشذبا قطره اهن چیه؟؟
من قطره اهن میدم اگه شربتش خوبه منم بگیرم

آب بده بعدش زود

سوال های مرتبط

مامان هلما و حسان مامان هلما و حسان ۳ سالگی
مامان آروین و دلوین مامان آروین و دلوین ۳ سالگی